Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

När jag skriver ibland buggar det och jag blir utloggad.


steveez

Rekommendera Poster

Ibland när jag skriver något så blir jag utloggad och texten blir helt konstig.
här är en bild av hur det ser ut.
bba8069c619eed5d
Det är inte så roligt om man skrivigt en massa kan jag säga :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Ja, det har hänt mig också. Fruktansvärt irriterande!

Vet du mer specifikt när det händer? Är det när du skriver i forumet eller i bloggen? Har du skrivit ett långt inlägg när det händer, eller infogat nåt speciellt i inlägget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte blivit utloggad någon gång i samband med att jag har skrivit något inlägg.
Jag använder Firefox 2 och har automatisk inloggning till IDG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där drabbade mig när jag inte kryssat i att bli inloggad automatiskt. När jag loggade in och kryssade i att jag vill förbli inloggad så löste sig problemen med det. Jag hade problem när jag postade i forumen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Ett tips! Skriv ditt inlägg i anteckningar eller annat program och klistra sedan in allt när du är klar, så slipper du såna fadäser, om du nu har plitat ett långt stycke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var i forumet.
Ah men då är det troligt vis när man blir "timad" alltså säkerhets utloggad för inaktivitet. 

Det är därför det händer med mig ska testa att trycka på automatisk inloggning.

Men ändå som du ser på texten så kan man se delar av det man skrivigt fast å ä ö är massa konstiga tecken  och den vill att man ska logga in igen men inlägget försvinner.
Trolgit vis det med åäö är pga att basen för erat forum inte är svenskt och vissa saker har programeran missat att ändra det är lätt hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...