Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Medlem utan namn


Cecilia

Rekommendera Poster

SimonLarsson

Det är egentligen inget fel, bara en olycklig omständighet som gör att det i vissa fall går att gå runt tvånget att ha ett alias.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Man talar då till den osynlige, med andra ord. Är det fel, så bör det rättas till, annars skall det väl stå Okänd eftersom medlemmen är okänd.

När jag klickade på länken som Cecilia angav och sedan backade, blev jag genast utloggad, trots att jag nyss loggat in. Mycket irriterande och har hänt ofta, på sista tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SimonLarsson

Självklart ska vi titta på det. Det ligger dock inte högst upp på priolistan just nu.


Men berätta mer om utloggningsproblemen! I vilka situationer uppstår de? Några särskilda tider? Är du autoinloggad? Vilken webbläsare använder du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ollemunter

Du behöver inte logga ut. De tre gångerna jag varit utloggad har det varit ofrivilligt då det blivit fel på sidan eller något. Jag bara stänger ner och sedan dagen efter så kommer jag direkt in på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Attas!

Blir nog svårt, eftersom jag tömmer datorn varje kväll jag stänger ner och till Simon, precis som jag beskrev ovan, när jag direkt som jag står nu och skriver det här svaret och efter att ha tryckt på svara och sedan backar till en favoritgenväg, utan att ha backat i forumet, så befinner jag mig ofta utloggad, så tror jag det mest hänt.

Testade att göra så nu och det funkade nu utan att jag blev utloggad. Mer än som ovan sagda vet jag ej, men det kan ju hända att minnet är kort och att jag minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...