Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inget roligt längre


Gäst ollemunter

Rekommendera Poster

Gäst ollemunter

Ständiga avbrott och när man klickar på diskuteras just nu kommer man inte sedan tilbaka på samma innehåll, när man svarat på ett inlägg, utan man måste backa, en extra gång. Ofta funkar heller inte kopplingen mellan IDG,s olika sajter om man klickar på denna, eller så blir man utloggad.

                                         DET SPÖKAR!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
Gäst ollemunter

Varför ändras inte mitt senaste inlägg, till att visas som det senaste inlägget. Nu visas bara det ovan skrivna på min profil. Har det fastnat på nåt sätt, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Rubriken "Diskuteras just nu" i högerspalten är länkad till forumets startsida. Klickar du där ska du komma till den här sidan, oavsett var på sajten du befinner dig.

När det gäller kopplingen mellan IDG:s sajter, som du nämner, så förstår jag inte riktigt vad du menar. Var klickar du? Vad händer?

Däremot vet jag inte varför senaste inlägget på din profilsida inte visas. Jag ska kolla med Simon på måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SimonLarsson
Varför ändras inte mitt senaste inlägg, till att visas som det senaste inlägget. Nu visas bara det ovan skrivna på min profil. Har det fastnat på nåt sätt, eller?


"Senaste inlägget" är tyvärr lite missvisande. I själva verkar är det "Tråden som innehåller ditt senaste inlägg" som visas på profilsidan. Kanske borde vi ändra det här beteendet?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...