Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Mozilla Firefox


Judit

Rekommendera Poster

Jag betalar mina räkningar på min internetbank. Ditt får jag e-fakturor också.
Att betala går bra, men när jag vill hämta en räkning, kommer ett litet fönster upp, men bara helften av fönstret och det går inte att klicka på hämta räckningen, knappen syns inte. Det går inte att ändra fönstrets storlek. (det fungerar bra i IE7)
Kan man göra några ändringar i Firefox att kunna anväda den funktionen?
Kan någon hjälpa mig med detta?
Judit rolleyes.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll din lilla natt murvel! Vet ej om detta hjälper till problem, men pröva att scrolla eller klicka pa Page Down knappen :) Fixa gärna en skärmdump!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du trycker ner ctrl-knappen på tangentbordet och sedan rullar på scrollhjulet så ändrar du storleken på innehållet i sidan (zoom in och ut så att säga). Med den funktionen kanske du kan komma åt knappen du är ute efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan kan man tillägga att bankerna brukar vara angelägna om att deras sidor fungerar även i Firefox så du bör kontakta deras support, så att de kan rätta till sina sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll din lilla natt murvel! Vet ej om detta hjälper till problem, men pröva att scrolla eller klicka pa Page Down knappen :) Fixa gärna en skärmdump!


Hej nattuggla.
Det hjälpte inte, hämtningsknappen syns inte.Tack för din hjälp.
Jag skall fixa en skärmdump. Judit rolleyes.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du trycker ner ctrl-knappen på tangentbordet och sedan rullar på scrollhjulet så ändrar du storleken på innehållet i sidan (zoom in och ut så att säga). Med den funktionen kanske du kan komma åt knappen du är ute efter.


Hello JoAr
Tack för hjälpen, tyvärr hjälpte inte, texten blir större men knappen syns inte.
Judit rolleyes.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan kan man tillägga att bankerna brukar vara angelägna om att deras sidor fungerar även i Firefox så du bör kontakta deras support, så att de kan rätta till sina sidor.


Jag skall fråga banken, men någon inställning som kan vara problemet.
Hände samma sak på andra websidor.
Tack för hjälpen. Judit
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du rullade väl hjulet åt båda hållen för ena hållet gör texten större och andra mindre och då du förminskar texten så borde knappen följa med, lite beroende på hur sidan är uppbyggd? Men du testade kanske båda trots att du bara skrev att "texten blir större, men knappen syns inte"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du rullade väl hjulet åt båda hållen för ena hållet gör texten större och andra mindre och då du förminskar texten så borde knappen följa med, lite beroende på hur sidan är uppbyggd? Men du testade kanske båda trots att du bara skrev att "texten blir större, men knappen syns inte"?

[/quote

Jag har rullat åt båda hållen, ja texten blir större eller mindre (helt borta) knappen  kommer inte fram, syns inte.  Tack .
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Hände samma sak på andra websidor.

Kan du ge något exempel?


Jag kommer inte ihåg sidan. Det var med bilder och video att göra, man kunde skicka vidare till sina vänner. Kom upp ett mindre fönster där man fick skriva in uppgifter.
Halva fönstret syntes, gick inte att skriva in någonting, gick inte att ändra fönstrets storlek
Judit 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...