Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Iphone


peak_david

Rekommendera Poster

jag funderar på att köpa en ny iphone på blocket men då får man ju ingen garanti eller nåt borde man undvika de ?

När kommer iphone till sverige ??? mad.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer att bli väldigt dyrt för dig att ringa på den eftersom du inte kan ringa med någon av dom svenska operatörerna. Utan du måste ringa med en utländsk i värsta fall at&t i USA och då blir det dyrt.

Sen Iphone finns i några länder i Europa men det finns inget planerat lanseringsdatum för sverige. Men nån gång kommer den hit det kan nog bara dröja ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte köpa Iphone utan köpa några av dom andra Iphone liknande mobilerna som har bättre innehåll i sig.
Sonyericsson's X1 är mycket bätte och den har inbyggd mobil kamera osv.

Kan kolla in den här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag skulle changsa så tror jag någon gång i vår eller till sommaren men det är värt att vänta.. Iphone värkar häftig men det är inte så mycket speciellt med den förutom att den har en tryck skärm och en gyrometer som mäter hur man håller den. Var sugen på en sådan förut men efter läst lite om den så är den inte så speciell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 2 st kompisar som har köpt iPhone, och sedan "knäckt" upp dom. Ena har tre och den andra har tele2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...