Just nu i M3-nätverket
Jump to content

digital document encrypter

cool boy

Recommended Posts

hej

cd 7-2007

fullversioner så finns pogramet digital document encrypter och nu så har min prenumeration gått ut.

det tyckte jag var konstigt det var alla fall en fullversion.huh.png  så det borde vara gratis då

så pogramet vill att jag ska förlänga prenumerationen som kostar 300 kr det tycker jag inte var rimligt efter som jag har fått den med pc för allas cd och det stod att pogramet var gratis. hoppas någon kan hjälpa mig har många filer som är krypterade och vill gärna kunna uppna filerna

Fast samtidigt kan man tycka att PC för Alla borde ha skrivit att det var en tidsbegränsad fullversion om så är fallet.

coolboy: Du kan ju alltid försöka kontakta PC för Alla eller företaget som gör programmet och fråga vad som gäller. De som gör programmet har ett formulär på sin hemsida som du kan fylla i och skicka in. Vart man vänder sig till hos PC för Alla vet jag inte men kanske läser någon detta. Pontus, tror jag det är, som jobbar för tidningen brukar väl läsa en del i forumen och han kan kanske svara vad som gäller.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...