Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ccleaner


majbodil

Rekommendera Poster

Hej. Pga klåfingriga barn har jag mängder av program som inte går att ta bort via kontrollpanelen eller själva programmet.

Ccleaner lovordas men kan det lösa mina problem? Om jag söker efter problem i registrer i Ccleaner får jag upp en sanslöst lång lista. Törs jag klicka på "Reparera valda problem och vilka problem repareras egentligen? Kan detta gör något åt de ofullständiga programmen?  Tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A7043VMS190

Med Ccleaner kan du i regel lungt klicka på Reparera valda problem  och du kan också spara registerposterna i en fil om du får problem så är det bara att dubbelklicka på den, när det gäller ofullständiga program som inte går att avinstallera så kan man i regel installera om dom och sedan avinstallera dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du väljer reparera valda problem kan du lugnt gå från problem till problem och reparera de du själv väljer eller följa programmets anvsingar om lösningar av problem. Ccleaner är ett utmärkt program som jag har haft mycket stor nytta av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag annvänder det ofta och har inte fått några synliga problem iaf.

Hörde  att inte äns F-secure tar bort barn problemen från datorn.
Som tur har inte jag lyckas fått något sånt på datorn.. men hört att dom kan ställa till det
 Om jag skulle du skulle jag testa råttgift eller flugsmälla. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har haft Ccleaner sedan mer eller mindre starten. har fungerat utmärkt och aldrig skadat min dator, jag brukar rekommendera det till alla jag känner!
använd programmet för att lösa problemen och du ska se att det gör ett bra jobb biggrin.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att göra en systemåterställningspunkt av Windows (om det är det OS:et du använder) är ytterligare ett bra sätt att säkra sig för eventuella problem. Systemåterställaren gör nämligen en fullständig backup av ditt register, för att nämna en sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...