Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fortfarande poängproblem


Irishman

Rekommendera Poster

Det enda jag gjort var att redigera i signarurrutan.Hade tidigare lagt en "avgränsare" bestående av en rad understreck (____________ ) innan min signatur.Denna tog jag bort och sparade sedan min profilsida på nytt.Då försvann poängen. unsure.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson
Det enda jag gjort var att redigera i signarurrutan.Hade tidigare lagt en "avgränsare" bestående av en rad understreck (____________ ) innan min signatur.Denna tog jag bort och sparade sedan min profilsida på nytt.Då försvann poängen. unsure.gif


Tack för felanmälan! Vi kollar på det direkt på måndag morgon!

Kan dock försäkra dig att inga poäng försvinner, de finns kvar i databasen, men uppenbarligen strular visningen av poängen efter att man gjort ändringar i sin profil.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja så blir det tydligen. jag tog bort signaturen, kanske kommer poängen tillbaka då

när jag "ändra" signaturen så "vakna" min profilsida till liv och tex står det numera mitt senaste inägg, inte speciellt viktigt tycker jag men bara en reflektion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Är nybliven medlem, har inga poäng MEN det står bara några konstiga tecken efter "Poäng". Nått fel eller? Bara undrar... see ya! fundersam.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Är nybliven medlem, har inga poäng MEN det står bara några konstiga tecken efter "Poäng". Nått fel eller? Bara undrar... see ya! fundersam.gif

Men,men,men... Jag vill också ha en häftig poängtext ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upprepar vad jag skrev i  den förra tråden jag skapade i detta ämne:

I  det gamla forumet kunde en person som fått hjälp av en annan forummedlem ge en poäng till den eller de som svarat, hjälpt och/eller löst dennes problem.Om du tittar på de olika medlemsprofilerna så har en del av dem sammlat på sig väldigt många poäng.Det är en indikation på just den persones datorkunskaper och förmåga att hjälpa andra.Med andra ord: om du är nöjd med svaret/hjälpen så är det kotym att ge en poäng till den eller de som hjälpt dig.

För närvarande är det dock inte möjligt att ge poäng till någon.Om jag förstått redaktionen rätt så ska denna funktion så småningom återinföras i det nya forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SimonLarsson
Vero: något verkar fel där, men du är ju ganska ny här så det ska inte ha något att göra med de fel som drabbat överflyttade medlemmar.

Landberg, Zamliman: Naturligtvis borde det skrivas ut en nolla där istället för ingenting. Jag åtgärdar inom kort!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Jag har fortfarande problem med min poängvisning. står <Doctype
på din står det nonting i alla falll min e tom och tråkig
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...