Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Skrivare

BLF

Recommended Posts

Har ett problem med ett felmedelande som jag ej kan få bort.

När datorn är påslagen och jag sätter på skrivaren HP Photosmart 3310 All-in-one så poppar det upp en rektangulär ruta mitt på skärmen med texten 16-bitars Windows undersystem

C:\Program\symantec\s32EVNT1.DLL (Virtuell Device Driver) Felaktig DLL-initiering av en

installerbar VDD och knapparna Stäng och Ignorera.

Jag får trycka på dessa flera gånger för att rutan skall försvinna.Varje gång rutan dyker upp så blockeras datorn för vidare användning tills rutan är borta.

Jag har varken Norton eller Symantec i datorn (har haft), har varit noga med att ta bort allt som har med dessa att göra. Har kört bl.a. Norton Removal och en del andra program för

borttagning av programrester.

Har numera F-secure PC Protection Plus.

Hur skall jag bli av med detta?.

BLF.

• 3 weeks later...

hitta ev en lösning på problemet

http://service1.symantec.com/SUPPORT/ent-security.nsf/0/a22e09c4be40053680256dac00564a18?OpenDocument

kolla där och se om det kan hjälpa

Tusen tack det löste problemet, det hade jag alldrig klarat själv.

Du är värd all beröm för detta tips.

BLF

Nu har det gått några veckor sedan jag ändrade som du föreslog och allt är fortfarande OK.

Men hör och häpna! Som du kanske ha sett så har jag en tråd inne om Seg dator och sedan jag gjorde ändringen är datorn ej seg och segar ej ner efter hand . Att jag ej nämnde detta vid förra tillfället var att jag ej trodde att detta skulle vara bestående och som nu har visat sig vara fallet.

BLF

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...