Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vinn superlaptop värd 17 000 - tävla med ditt skrivbord


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

  • Svars 367
  • Skapad
  • Senaste svar

Här är mitt inte så mäktigt kanske...:)verkar inte funka i Opera..ja ja..:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7db1c37eb5546df0

Nu drar vi igång en riktigt häftig tävling här i PC för Alla Smart. Tävlingen, som vi arrangerar i samarbete med HP, ger dig chansen att vinna superhäftiga HP Pavilion HDX, värd 17 000 kronor.

Konceptet är enkelt ta en skärmdump på ditt skrivbord, komplett med ikoner och allt, och ladda upp. En jury, som består av PC för Allas redaktion, väljer ut det bästa, roligaste, smartaste, knäppaste eller finaste.

Gör så här:
1. Bli medlem i PC för Alla Smart, om du inte redan är det (klicka här, och klicka sedan på länken för att registrera dig).

2. Ta en skärmdump på ditt skrivbord, komplett med ikoner och rubbet. (Tryck på Print screen på tangentbordet, öppna ett bildprogram som Photoshop, Paint, Painshop Pro eller liknande och klistra in bilden, spara bilden som en fil)

3. Klicka på knappen ovan för att skriva ett nytt inlägg i den här tråden.

4. Klicka på den lilla gula knappen med ett berg på för att lägga till en ny bild. Klicka på Bläddra, och leta upp bildfilen på din hårddisk. Klicka på Ladda upp.

5. Klicka på Svara för att skicka upp ditt bidrag. biggrin.png

Vinnaren får en HP Pavilion HDX ett extremt kraftfull laptop med 20 tums skärm, och prestanda som räcker mer än väl till både film, spel och annan underhållning i hemmet. Du kan läsa mer om HP Pavilion HDX här.

Tävlingen pågår till och med tisdagen den 18 mars. Och eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till! pompoms.gif

det här är kanske lite dum fråga men vad menar du med   Och eventuell vinstskatt betalas av vinnarenrolleyes.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min skärmdump "Internätet" som jag kallar bilden, fotade jag på stug-altanen då morgondaggen hade fastnat på spindelns nät. En halvtimme efter att jag tagit bilden var daggen på mitt "Internät" som bortblåst. Det kallar jag ett turskott. Ingen bild jag tagit har passat bättre på min datorskärm.8b11522adc1c54af

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

det här är kanske lite dum fråga men vad menar du med   Och eventuell vinstskatt betalas av vinnarenrolleyes.gif



Det är en sån där grej man måste skriva ut när man arrangerar tävlingar med dyra vinster. Inget att fundera över... tongue.png
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här är kanske lite dum fråga men vad menar du med   Och eventuell vinstskatt betalas av vinnarenrolleyes.gif



Det är en sån där grej man måste skriva ut när man arrangerar tävlingar med dyra vinster. Inget att fundera över... tongue.png
tack för svaret men jag förstog inte riktigt ska man betala något eller
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4e533374873b0a08

Fullstor bild: My Desktop - 080309

Edit:

Ändrade mitt bidrag. Detta tema har jag gjort själv. Känns lite mer personligt att ta med ett sådant. :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...