Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vinn superlaptop värd 17 000 - tävla med ditt skrivbord


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

  • Svars 367
  • Skapad
  • Senaste svar

Mitt Bidrag:

bad44c0ca5ea98b3

Ett riktigt PC skrivbord SKA vara lite rörigt rolleyes.gif  , bilden är förövrigt en av mina mer lyckade foton taget under finska VM-Rallyt i skogarna utanför Jyväskylä för några år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23755ce60f6baca4

Min dator e gammal så jag hjälper den på traven med bluescreen. Paperskorgarna är där för jag måste kasta saker hela tiden för min hårdisk är full. ena värkar dumma sig märkte jag för den gillar inte riktigt att hantera så stora iconer :P se så e det error på mitt virus program.. :(

Hade en ny bärbar till någon spilde cola i den nu e den svart och vill inte äns visa en blue screen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

86700db183204718

Kan ses i fullstorlek här. Notera att datorn och papperskorgen faktiskt är de fullt funktionella ikonerna Dator och Papperskorgen. :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Jäklar! Det har bara gått några timmar och redan över 50 bidrag - det hade jag verkligen inte räknat med!  w00t.png

Och allt från inoljad musklig Rocky till kommunistpropaganda och hundar med solglasögon - hyfsad spridning, med andra ord... wink.png

Kan även konstatera att många olika plattformar är representerade. Mest XP såklart, men även Vista, Mac och Ubuntu syns i tråden. Och kul att flera av er har skrivit några rader om varför ert skrivbord ser ut som det gör!

Fortsätt skicka upp skrivbord! Och kommentera gärna varandras tävlingsbidrag också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0a9c904dc385a2c3

Stylat med objectdock, windowblinds & samurize. Bilden fortsätter på nästa skärm åt höger. Min sambo har fotograferat bakgrundsbilderna och motivet är universitetet i Skellefteå.
Skärm 1
Skärm 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gustav Holmström

Jag skäms nästan lite för att jag använder Windows, Ubuntu kan tyvärr inte installeras på min dator... (Av konstiga skäl!)
9b6e9ba0ee3cb659

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ced02de886afbc4b

Papperskorgen samt alla ikoner som "ligger" på skrivborder går att flytta hur som helst :)

Youtube film som visare hur det fungerar här.

Va' Fettbra skrivbord man kan önska sig det är!!! biggrin.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

c57a23475796f50c

I vargens tid heter mitt tema. Vargen är ett magnifikt rovdjur, som på detta skrivbord utstrålar både skönhet och styrka. Ett skrivbord som jag ofta använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...