Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vinn superlaptop värd 17 000 - tävla med ditt skrivbord


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

  • Svars 367
  • Skapad
  • Senaste svar
Pontus Jeppsson
Hur många bidrag för man ha?


Vi har inte satt någon gräns för det. Tanken med tävlingen är att man ska tanka upp en bild av sitt skrivbord så som det ser ut normalt sett, men många har ju flera datorer och också flera skrivbord. Jag ser inget problem med att man tankar upp flera olika skrivbord i tråden.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jämtlänningen

Jag har lagt genvägar till mina mest använda mappar och program i olika grupper. Det blir lite enklare att jobba då.9279faa32fb5f4f8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Akvarell 70x50 cm  Bilden har fått ett annat spännande värde i datorn,blivit laddad med ljus. Jag gillar den. Skulle vilja kunna trycka på symbolerna för att komma in på sidor . Vill gärna ha respons.Om detta är utvecklingsbart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett till skrivbord från mig. Bilden har jag såklart tagit själv skrivbordet får ett fint djup med den här bilden och så blir man lugn av den.

74ed86d23e5f6bfa

Om jag vinner datorn med mitt skrivbord så ska jag ha exakt samma skrivbord på den som jag vann med. Då kommer jag aldrig att glömma den här tävlingensmile.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ironbear66
1fb97f87d0c3b2fb

Här är mitt bidrag, eftersom jag tränar Kung Fu så tänkte jag på Ying och Yang det naturliga valet blev svart och vitt, bilden uppdaterar och förflyttar allt eftersom  solen förflyttar sig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killeny harbour,  Co.Galway, Irland. Bilden är tagen i Juli 2006, i samband med min senaste Irlandsresa.

4361dd5aaf203794

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0574b57ce102d6dd Hehe, jag tycker det här var lite kul. Det är glädje i Internet Explorer ännu mer skulle det vara i en ny laptop. XD 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man får ha 2  bidrag till tävlingen ? Egen bild med digitalkameran och är tagen på stranden Jandia, Fuerteventura 2006. Upplösning 1920x1200x72.

95f231af7ca28625

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torsktrynet

Ett skrivbord ska enligt mig vara mörkt, stillsamt och städat, Har tagit bort alla ikoner, inklusive papperskorgen, utom de jag använder varje dag.

7856e58da0436cdd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

57e2b9a76bc496a1

Här är mitt skrivbord. Jag har tagit en bild av min magnettavla som jag hängt upp sportfotografier på. Ikonerna fungerar sedan som bollar, kulor eller tärningar i de olika bilderna. :) Full storlek av skrivbordet finns HÄR.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...