Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vinn superlaptop värd 17 000 - tävla med ditt skrivbord


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

  • Svars 367
  • Skapad
  • Senaste svar

369ec8895cf089ed    

Mitt skrivbord är ett 3D FPW man går alltså omkring för att ta sej till olika ikoner mm, och utanför där upp till höger när man gått upp för trappan, kan man spela basket om man vill biggrin.png

Just nu står jag på en annan central, ungefär som MEDIA centralen ni ser där framme, fast den innehåller alla genvägar till C, D, explorer mm blush.png

PC FÖR ALLA wub.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

369ec8895cf089ed    

Mitt skrivbord är ett 3D FPW man går alltså omkring för att ta sej till olika ikoner mm, och utanför där upp till höger när man gått upp för trappan, kan man spela basket om man vill biggrin.png

Just nu står jag på en annan central, ungefär som MEDIA centralen ni ser där framme, fast den innehåller alla genvägar till C, D, explorer mm blush.png

PC FÖR ALLA wub.gif

hej vad heter programmet
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knifemaker
3da452d8ed633a0c
Hittade en bild på Ingvar Kamprad i en tidning som jag skannat in och gjort om lite
Extra roligt eftersom han kommer från Agunnaryd där jag bor.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lorenzo.stiernquist

Så här ser det ut när jag lyssnar på musik i RealPlayer (Skin:Steamline Visualization: Fire). Själva mediaspelaren är den grå ramen och sen har jag anpassat skrivbordet efter den. Bilden på öppna spisen hittade jag på Internet och har ändrat på den i Photoshop. Tavlan som står på öppna spisen är en foto som jag tagit från Gamla stan i Stockholm.

2874cfaa1d24148c
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt skrivbord vill jag ha så stilrent som möjligt.

Bara en stillsam bild på en sann vän.68039947b0848d93

En närmare studie på mina mappar.

2e29e6e21a881f31

/Ulf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

60f3ee4ef1073198

Här är en härligt minne, både av sonen som nu gör lumpen och från vår senaste resa tillsammans till Yosemite National Park i California.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8c0511a8e74e0bd3

Vid mycket arbete underlättar det med två skärmar. Motivet är tänkt att lugna ner humöret när man helst av allt vill kasta ut datorn i frustration. wink.png
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bd416e005526f557    

Jag vill ha ett "städat" skrivbord utan en massa ikoner och så en bild värd att vila ögat på ... kan behövas när "burken" strular mellan varven. wink.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...