Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vinn superlaptop värd 17 000 - tävla med ditt skrivbord


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

ebb7e784ebd38dbc

Min bakgrund är en bild som jag själv gjort i ett fractalprogram (apophysis 3D).
Alla ikoner är ordnade efter typ av program (nödvändigt, musik, spel, bildprogram).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 367
  • Skapad
  • Senaste svar
*The*Boss*

Kul idé det här...  min bg har jag fotat själv för några år sen..  hemma i byn så att säga.. med marknadens sämsta kamera biggrin.png

cb8d34fbcfdf679f

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakgrunden är en kombination av en Super Nova & The Big Bang med infällda profiler i BB. I övrigt är jag grafiknörd, syns det? :o)  Har gjort 80 procent av all övrig grafik. Universum är oändlig, känns mysigt på något vis.

Måste bifoga ett underbart citat.

'Jag är inte den du tror att jag är
jag är inte den jag tror jag är
jag är den jag tror att du tror jag är'

c342971978ac8b30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1972713958c0ddb1

Klara i änden av ett rör.

Då denna bild blev tagen då höll vi på att leka med ett papprör på 1 m och jag fick tag på kameran satte in den i röret och fick denna bild, trodde själv inte att det skulle bli något, blev överaskad. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser




Skärmdump rakt av då, bild på spelet Assasins Creed och så har jag  användt WindowBlinds med temat "Ares".  Innebär med andra ord att mappar, startmenyn etc ser annorlunda ut vilket jag tycker är en skön variation jämfört med gamla vanliga Windows Xp temat.bd8d4647c0beb980
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidigare var ett skrivbord överfullt med pärmar, korgar och mappar. Numera räcker det med en papperskorg i hörnet. Allt finns i datorns minne. Bättre med en bild som påminner om sommar och semester.

f438e1708c4c90c3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abb2ffd82e2aa82b
Jag har pillat lite i Photoshop. Gjorde en ruta för spel, en för program, en för dokument, osv... Jag var tvungen att strukturera upp skrivbordet, för jag hade en bit över 100 ikoner förut och det blev en aning rörigt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom viktigaste iconerna (de flesta har jag skapat själv t ex skrivariconen) glider snyggt ner från ovankant när dom behövs tack vare ObjectDock, Vista-Temat skapat med hjälp av WindowBlinds (använder XP) blink.gif
Bakgrunden är fruktansvärt snygg och harmoniserande!
965ea5801f3280c9


Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

687bb89c0de8c625

"The server is to busy at the moment. Please try again later."

Ett medelande man får upp lite titt som tätt på ett forum jag brukar besöka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

a4741f09f5c396d6  

Använder webshots program så jag har rullande skrivbord  hehe
Finns massor av schyssta, coola, vackra, tuffa, snygga bilder, men
denna är lite som jag känner mig just nu! wink.png 
Så ro hit laptopen, den behövs! wub.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...