Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vinn superlaptop värd 17 000 - tävla med ditt skrivbord


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

  • Svars 367
  • Skapad
  • Senaste svar

Ja, många fina och roliga bidrag, många smarta också; en hjälpande hand var rätt smart, och det där en hade satt ikonerna som ett öga och den som satt som svenska flaggan var smart åxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


b36771a76b107628

Här är min andra dator, fri från onödiga ikoner
Startmenyn består utav mappar och och undermappar, till höger finns en klocka , snabbsökningsruta, systeminfo, mediaspelare och volymknapp, längst upp finns många olika mappar/filer och alla har sin kategori-mapp, det tog ganska lång tid att trimma till allt men nu tycker jag att allt är som det ska vara.






Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

035f0af450164003 

Security by obscurity...blink.gif eller "Finn fem(hundra ungefär) fel"...

En riktig ikon, övriga en del av bakgrunden och därmed väldigt oklickbara, frågan är om det ens kommer att stoppa min 4-åriga grabb när han börjar gå lös på skrivbordet...biggrin.png (Ännu en orsak till att försöka skaffa en till dator...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

035f0af450164003 

Security by obscurity...blink.gif eller "Finn fem(hundra ungefär) fel"...

En riktig ikon, övriga en del av bakgrunden och därmed väldigt oklickbara, frågan är om det ens kommer att stoppa min 4-åriga grabb när han börjar gå lös på skrivbordet...biggrin.png (Ännu en orsak till att försöka skaffa en till dator...)

lol kan inte sluta skratta laugh.pngw00t.png 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

58dea39f3d4a5d5e
Ritat den själv i Paint. Hade F-Secure tidigare men skaffade NOD32 efter att F-Secure märkt Ad-Aware 2007 som trojan/virus! blink.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bc96a7f514bd3254

När jag tog bilden på denna nyutflugna och yrvakna måsunge på ca 1 meters håll så tänkte jag inte sååå mycket mera på det, men senare insåg jag att det är ungefär lika rufsig som jag brukar känna mig efter att ha suttit uppe framför "datan" alldeles för länge...tongue.png Därav passar den bra på skrivbordet som en liten reminder på att man bör gå och lägga sig i tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bild på mitt drömresmål, Sydney harbour bridge och operahuset. 

                                      wub.gifwub.gifwub.gif 

e3dcd878b046ecfd  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson
 

Undrar om jag kommer vara den sista som laddar upp skrivbordsbild innan tävlingen är över???



Japp, det är du! smile.png

Tusen tack för alla häftiga skrivbord! Nu börjar juryns hårda arbete att utse en vinnare. Förhoppningsvis hinner vi presentera vinnaren före påsk.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser



Japp, det är du! smile.png

Tusen tack för alla häftiga skrivbord! Nu börjar juryns hårda arbete att utse en vinnare. Förhoppningsvis hinner vi presentera vinnaren före påsk.

Så nu är det bara att hålla tummarna... w00t.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser



Japp, det är du! smile.png

Tusen tack för alla häftiga skrivbord! Nu börjar juryns hårda arbete att utse en vinnare. Förhoppningsvis hinner vi presentera vinnaren före påsk.

Så nu är det bara att hålla tummarna... w00t.png

Typ alla har ju fina och bra datorer ju jag har en gammal sleten och smutsig skit data jumad.pngrolleyes.gifwub.gifwub.gifwub.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Undrar om jag kommer vara den sista som laddar upp skrivbordsbild innan tävlingen är över???



Japp, det är du! smile.png

Tusen tack för alla häftiga skrivbord! Nu börjar juryns hårda arbete att utse en vinnare. Förhoppningsvis hinner vi presentera vinnaren före påsk.

Typ alla har ju fina och bra datorer, jag har en sleten och väldigt smutsig dator ju  // Astridt0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Undrar om jag kommer vara den sista som laddar upp skrivbordsbild innan tävlingen är över???



Japp, det är du! smile.png

Tusen tack för alla häftiga skrivbord! Nu börjar juryns hårda arbete att utse en vinnare. Förhoppningsvis hinner vi presentera vinnaren före påsk.

Typ alla har ju fina och bra datorer, jag har en sleten och väldigt smutsig dator ju  // Astridt0wub.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

df784b98cea5ff2emad.png mad.png 

Detta är allt jag har på min data för den klarar inte mer. men skulle behöva en ny..

ooHärlig Rosa den borde vinna tycker jag.  för det är lite taskigt att inte ha mer på datorn  // Kola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...