Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vinn superlaptop värd 17 000 - tävla med ditt skrivbord


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

  • Svars 367
  • Skapad
  • Senaste svar
010eaf7eb2869ac5

När jag tittar på skrivbordet får jag ingenting gjort,
så en laptop med bilden på locket skulle vara susen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e11c727ff65b01da

Hoppas ni gillar mitt skrivbord, har inga ikoner ifall ni undrar.
sleep.png hoppas jag vinner den bärbara datorn önskade mig en i julklapp men fick ingen hade visst varit stygg förra året blush.png
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nisse_Nisse

Här är en bakgrund som kan vara kul att lägga som skämt på någon annans dator på kontoret!
Det är en röd ram runt "popup-fönstret" som blinkar.

a999b818f3d2176e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är ett till skrivbord från mig. Från ett annat konto jag har på en annan dator (tyvärr inte min datorrolleyes.gif ). Skulle vara det bästa som har hänt på år om jag vann datornblink.gif

Bilden har jag såklart tagit själv. Själv tycker jag skribordet blir jätte fint med den fina färgkombinationen. Temat svart och oranget, bilden solen är orange och havet är svart.

b5588569c57ad233

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är mitt:

a524e75c4698a040

Mitt skrivbord har temat PC för alla (alla ska ha en dator!). Jag blir glad av den för att då tänker jag att jag en dag kommer att få en bra dator (Bäst i test) helt gratis! biggrin.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nikeplektrum

Hittade en 17" crt på loppis för en tjuga som jag pluggade in. Nu kan jag hålla koll på datorn och itnernet till vänster samtidigt som jag kör fullskärmsapplikationer (läs world of warcraft) till höger. Allt visuellt tjaft i xp är avstängt för att rädda datorn från ett haveri när jag spelar :D

Ser lite lustigt up när man tar en skärmdump

6c8b619ee6046912

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man fråga precis när tävlingen avslutas? Och hur snabbt ni kommer presentera vinnaren? :)
det e en bra fråga hoppas någon svarar rolleyes.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

General Gurka
69537549686d36e7

Jag hoppas mitt bidrag och skrivbord talar för sig själv. Kreationen uppkom i och med att alla klagar på mitt skrivbord...

Hej hopp!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson
Får man fråga precis när tävlingen avslutas? Och hur snabbt ni kommer presentera vinnaren? :)
det e en bra fråga hoppas någon svarar rolleyes.gif


Imorgon är sista tävlingsdagen.

Vinnaren kommer att presenteras här i Smart senare i veckan. Nån exakt tidpunkt vill jag inte lova, eftersom det är en hel del bidrag att gå igenom.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

da4d47789651dd00  

Tjenare!

Här kommer mitt skrivbord.

Enkelt med bara de allra viktigaste ikonerna, resten ligger på hotkeys eller i snabbstartfältet. Bakgrunden får stå för skönheten och det att det händer ngt i bilden utan alltför många addons. AlienGUIse skin för att matcha bakgrundens färger och för att komma ifrån den vanliga tråkiga XP-themen.

Tyvärr går det inte ladda upp i rätt upplösning för att visa djupet i bakgrunden men jag undrar om Pontus skulle bekymra sig om att kolla imageshack för en förstoring tongue.png..

...eller? http://img245.imageshack.us/img245/2223/desktop3fp3.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

    skulle man få veta vem som e jurryn

"En jury, som består av PC för Allas redaktion, väljer ut det bästa" Vet ej vilka det är men, men. Dom är det iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7a4bdff34eda9222
Tjenare, Så här ser det ut när jag använder Kubuntu, "texten" som är högst upp till väster på skrivbordet är klickbara och styr min musik spelare. (Full storlek finns här.)
3aa2273300df63a1
Och när jag logga in i windows så möts jag av detta skrivbord. (Full storlek finns här.)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cccd2e1ae9511b54


Jag tyckte att Linux och gnome var klart underrepresenterade i den här tävlingen. Så här är mitt bidrag....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...