Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hitta gamla program


V70

Rekommendera Poster

Hej.

Detta är första gången jag är inne på den här sidan. Men är mångårig prenumerant på tidningen PC för Alla.

Söker ett OCR-program som heter Finereader. Det var med på CD-skivan som följde med PC för alla-tidningen i nr 1 för år 2005.

Jag hittar inte min skiva.

Men är det inte så att alla gamla skivornas program skall gå att hitta här på PC för allas hemsida?

Hur gör man för att hitta ett gammalt program?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

V70!

Antagligen sparas inte alla programmen, därför hittar du det inte. De program som ges bort, är ju i regel utgångna äldre versioner, men på Old Version kan du hitta och ladda hem gamla program. Jag såg inte Finereader där, när jag kollade. Egentligen inte mycken vits heller att använda ett så gammalt program, men här finns det mycket användbart, när det gäller gamla godingar.

http://www.oldversion.com/

Har du testat att söka med Googles, en liten chans men det är ju där man letar först.

Hade själv PC-För Allas CD 1-2005 när jag kollade. Installationen görs direkt från skivan och sedan får man registrera sig via ett formulär, som säkert inte funkar idag. Det var en gratis fullversion av Finereader Pro 4.0

Programmet är nu i version 9.0, men möjligheten finns ju att programmet återkommer på PC-För Allas CD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...