Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Digitalbilder.


molle98

Rekommendera Poster

Ingen som lagt in något av sina bästa digitalbilder och då får jag vara först.Maskros och tagen  år 2003. Med Minolta Dimage.dbd79cf7e38d6ab5

Graffitti.Målad på skyddsbunker. Kamera Minolta Dimage.

46c3059071690f00

Fler bilder som är bra." Hoppet" Brantevik 2007.Bilden tagen med Kamera  HP R 927.

b167d3819a9473d1

Kärnan Helsingborg.Kamera Minolta Dimage.

2b9af543a870c3ee

Hjälmsjön. Örkeljunga 2007. Bilden tagen av vårt barnbarn Ina med kamera HP R 927. 

2dd9eb904f132e05

Trollsjön.(Hålsjön) Åsljunga.Kamera. Minolta Dimage 200. 

8e6e870883598368En liten fråga. I villken upplösning .Vill ni ha när bilder skall läggas in i forumet ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PC för Alla redaktion

Tjusiga bilder! Upplösningen spelar ingen roll, bilden kommer ändå att skalas om så att den passar bredden i forumet. Däremot tror jag att där finns en gräns på 5 MB, så att du inte kan tanka upp bilder som är tyngre än så.

/Pontus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Tittade som hastigast på dina bilder "Scouten89". Snygga. Får man kopiera och använda de (hela eller delar av bild) för privat bruk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Attas @ 2008-03-24, 22:15
Tittade som hastigast på dina bilder "Scouten89". Snygga. Får man kopiera och använda de (hela eller delar av bild) för privat bruk?


Jag vill snarare säga att jag uppmuntrar dig till att använda dem. Säg till om du behöver större format än 1280x1024 så fixar vi det. Jag ser det som en stor komplimang att du vill använda bilderna. biggrin.png

Du får hemskt gärna skicka ett mail och berätta vad du ska använda dem till.

PS: För lite mer utförlig info kan du besöka http://www.bjornlarsson.se/policy. Men tänk på att den policyn kan sammanfattas med orden "Använd vanligt sunt förnuft" så låt inte den avskräcka dig!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var hyggligt att jag får använda bilderna. Jag gör en del bilder där jag flyttar djur eller personer till andra miljöer än de varit på. Använder också delar av bilder för att göra Påsk/Julkort, studentkort m.m. t.ex. Det är inga stora grejer jag håller på med, mest för skojs skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
holidayevent

Jag har tagit alla bilder, sen har jag slängt ihop dem.
Tycker om att göra såhär med bilder, fast brukar ofta skippa texter ja lagt till i dessa bilderna biggrin.pngsmile.png

c014534e8c0639e3

51339ad679d4c24e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 9 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...