Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tips till Simpson-fans


Nisse_Nisse

Rekommendera Poster

Jag har hittat en sida som heter simpsonizeme.com  där man kan ladda upp en bild på sig själv och sedan skapa en Simpson-gubbe av ansiktet!

Jag vet att Pc för alla har tipsat om denna sidan i tidningen någongång.

Jag har skapat min profil-bild där! Roligt!laugh.png

MVH Nisse Nisse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är en askul tjänst! Den enda nackdelen är väl att den är så kul att *alla* numera har en Simpson-bild av sig... :-)

Så - tips på varianter emottages gärna!

/F.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Lina Otterdahl,                    PC för Alla

Den är kanske inte riktigt lika kul, men testa searchpet.live.se/start.aspx. Där kan du bygga små "avatarer" genom att kombinera och färgsätta redan färdiga delar. Din figur kan dessutom röra på sig om du vill.

8c5e9d4f6d46ab4f

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lina Otterdahl,                    PC för Alla

Den är kanske inte riktigt lika kul, men testa searchpet.live.se/start.aspx. Där kan du bygga små "avatarer" genom att kombinera och färgsätta redan färdiga delar. Din figur kan dessutom röra på sig om du vill.

8c5e9d4f6d46ab4f

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lina Otterdahl,                    PC för Alla

Tack "Attas" för att du uppmärksammade att länken inte fungerade. Slarvigt av mig att inte få med www!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lina Otterdahl,                    PC för Alla

Tack "Attas" för att du uppmärksammade att länken inte fungerade. Slarvigt av mig att inte få med www!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lina Otterdahl,                    PC för Alla

Tack "Attas" för att du uppmärksammade att länken inte fungerade. Slarvigt av mig att missa www!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lina Otterdahl,                    PC för Alla

Ber om ursäkt för dubbletter och tripplar i inläggen. Har inte riktigt blivit kompis med Smarts gränssnitt som gör att jag tror att inlägget försvunnit (ser det inte) fast det finns där. Sorry!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...