Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Var har mina poäng tagit vägen ?


Irishman

Rekommendera Poster

När jag tittar i min profil , finns inte mina gamla intjänade poäng angivna.

Varför har de fösvunnit? De skulle ju föras över från det gammla forumet enligt Pontus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Samma här, poängen är borta. Idag och speciellt under tidiga kvällen, var forumet ovanligt segt. Min uppkoppling var normal och nerladdnigen funkade bra mot andra sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Märkligt, jag ber Simon kolla på det där. Andra medlemmars poäng har uppenbarligen kommit över, så det är jättekonstigt att det inte funkat på vissa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaja.....

Poäng va ä de för nåt.....något man får för insändare av typ : mjaaa  uhhhh tjaa????

Nej ta bort den så kallade poängen...börjar bli för många forum på nätet med samma signaturer & samma tjafs....

Ta er i kragen & väx upp nån gång....

Skål på er gäspisar...

/ kvasthilda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugn kära smartmedlemmar!

Poängen är inte borta, de visas bara inte just nu. Exakt varför håller jag att ta reda på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Det spökar i forumet.

Poängen försvann igen. Jag gjorde lite förändringar på min profil och därefter så var dom borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Det spökar i forumet.

Poängen försvann igen. Jag gjorde lite förändringar på min profil och därefter så var dom borta.



Hmm... verkligen inte bra. Vi undersöker! 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Det spökar i forumet.

Poängen försvann igen. Jag gjorde lite förändringar på min profil och därefter så var dom borta.



Hmm... verkligen inte bra. Vi undersöker! 
  jag är ny här och fattar inte det där med poång och hur får man dom

sorry för mina oändliga frågorunsure.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I det gamla forumet kunde en person som fått hjälp av en annan forummedlem ge en poäng till den eller de som svarat, hjälpt och/eller löst dennes problem.Om du tittar på de olika medlemsprofilerna så har en del av dem sammlat på sig väldigt många poäng.Det är en indikation på just den persones datorkunskaper och förmåga att hjälpa andra.Med andra ord: om du är nöjd med svaret/hjälpen så är det kotym att ge en poäng till den eller de som hjälpt dig.

För närvarande är det dock inte möjligt att ge poäng till någon.Om jag förstått redaktionen rätt så ska denna funktion så småningom återinföras i det nya forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att att ha svarat på föregånde inlägg gjorde jag en liten ändring i min profil.

Nu har mina poäng försvunnit igen.!!!!

Det fungerar tydligen inte riktig som det ska.Kommer det att rättas till eller....?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...