Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gamla inlägg


Megaman9

Rekommendera Poster

Förut så kunde man ju kolla igenom alla sina gamla inlägg som man skrivit, vilket jag tyckte var mycket bra!

Men efter uppdateringen så har jag inte hittat mina gamla inlägg. Är funktionen borttagen eller är det bara jag som inte hittar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson
Förut så kunde man ju kolla igenom alla sina gamla inlägg som man skrivit, vilket jag tyckte var mycket bra!

Men efter uppdateringen så har jag inte hittat mina gamla inlägg. Är funktionen borttagen eller är det bara jag som inte hittar?


Hejsan!

Om du går till din profilsida hittar du en länk som går till alla inlägg du har skrivit - både i det nya och i det gamla forumet.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5eae04e84054e553

Tack för ett snabbt svar!

Men om jag klickar på "profil" när jag är inloggad så ser det ut som bilden ovan. Där finns ingen länk till inläggen.

Men om jag däremot söker upp mig själv bland medlemmar och kollar på min profil så finns där en länk till alla mina inlägg!




Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sant så sant.

 


Det behövs en "Min profil som den ser ut för andra"-knapp på profilsidan. Jag lägger in i förbättringslistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson


Tack för ett snabbt svar!

Men om jag klickar på "profil" när jag är inloggad så ser det ut som bilden ovan. Där finns ingen länk till inläggen.

Men om jag däremot söker upp mig själv bland medlemmar och kollar på min profil så finns där en länk till alla mina inlägg!



Just det, det har du rätt i.

Men om du väljer att visa dina senaste foruminlägg på profilsidan får du en länk precis under det senaste inlägget, som ser ut såhär:
9c32d6d0fd09f555
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser



Just det, det har du rätt i.

Men om du väljer att visa dina senaste foruminlägg på profilsidan får du en länk precis under det senaste inlägget, som ser ut såhär:
9c32d6d0fd09f555



Först såg jag inte mitt senaste foruminlägg på profilsidan men om man gick in i Redigera profilinställningar och sen bara valde att Spara ändringar så fick man fram det.

Lite konstigt att man var tvungen att göra så eftersom Visa på profilsidan:"Mitt senaste forum inlägg" redan var ibockad.

Men det var så man löste det i alla fall.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...