Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mina bevakade forumtrådar


Cecilia

Rekommendera Poster

Verkar inte uppdateras som de ska. Eller hur är de tänkta att fungera? Nya inlägg sedan när?
6ecadd78cda79128
Det står 0 fast Skiren har skrivit sista inlägget i tråden MSN-virus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson
Verkar inte uppdateras som de ska. Eller hur är de tänkta att fungera? Nya inlägg sedan när?
6ecadd78cda79128
Det står 0 fast Skiren har skrivit sista inlägget i tråden MSN-virus...


Märkligt, vi får undersöka det där. Nån mer som haft problem med bevakningsfunktionen på profilsidorna?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ochså haft problem med det. Sen har jag ochså haft problem med rrs feedsen jag bevakar några trådar med rss. Men jag får inget meddelande när nån har gjort ett inlägg i dom. Meddelande till mitt outlook 2007 då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något annat som jag stör mig på med de bevakade forumtrådarna, är att om man ser att det kommit ett nytt inlägg i profilen, så kommer man till förstasidan i tråden när man klickar och inte senaste inlägget som kanske ligger på sida 2 eller 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson
Något annat som jag stör mig på med de bevakade forumtrådarna, är att om man ser att det kommit ett nytt inlägg i profilen, så kommer man till förstasidan i tråden när man klickar och inte senaste inlägget som kanske ligger på sida 2 eller 3.


Det där är ju inte bra alls. Självklart ska man komma till det senaste olästa inlägget.

Diskuterade den här funktionen med Simon tidigare, och vi ska undersöka hur bevakningen egentligen är uppbyggd och hur vi kan fixa till problemen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Det har hänt flera gånger nu att det på profilsidan står att det finns ett nytt inlägg, men när jag klickar på det så visar det sig att det är jag som har gjort det sista inlägget. tappahakan.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...