Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Utloggad eller inte?


Cecilia

Rekommendera Poster

Gäst ollemunter

Forumet är just nu sämre än det gamla. Ville bara ge den kommentaren. Det funkar ju, men en viss seghet uppstår lite irriterande då och då. Vi får hoppas på bättre tider då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Forumet är just nu sämre än det gamla. Ville bara ge den kommentaren. Det funkar ju, men en viss seghet uppstår lite irriterande då och då. Vi får hoppas på bättre tider då.



Håller med om att det är segt idag.

Gick betydligt snabbare tidigare i veckan. Kan ha att göra med att vi just nu har en nyhet om Smart som toppar sajtens startsida, vilket gör att här är mer trafik inne än tidigare.

Ska kolla med it-avdelningen imorgon vad man kan göra åt det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idg.se har aldrig varit snabbt men nog är det snabbare numera än för tex 2 år sen. minns att jag fick sitta o trycka på f5 för att få det här forumet att laddas, i nuläget känns ju det väldigt avlägset

generellt är det nya forumet klart bättre än det gamla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
Gäst ollemunter

Sista dagarna har det strulat ovanligt mycket. Ibland kommer man inte in på Pc För Alla, eller så funkar inloggningen väldigt segt. Nästan så man vill ge upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det enda jag märkt är att det ibland kommer det upp nåt om det inte gick att uppdatera sidan och man kan försöka igen.

det har även hänt att den automatiska inloggningen inte funkat, kan ju iofs bero på att min kaka försvinner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det jag märkt som är segt är inte sidan utan respons tiden..
(det märker du längst ner)
Det står väntar på pcforalla i ett par sec sen vips e den snabb på att ladda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...