Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nu blir forumet bättre!


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

Pontus Jeppsson

I början på nästa vecka smäller det! Då dödar vi gamla hederliga PC Support (det här forumet).

 

Istället lanserar vi PC för Alla Smart - vår nya mötesplats för smartare it-konsumenter!

 

Smart innehåller ett support-forum precis som det här - fast bättre!

 

Dessutom kan du få tips och råd inför köpet och annonsera och fynda begagnade it-prylar. Du kan starta egna bloggar. Du kan ladda upp och dela med dig av filer. Du kan kontakta och lära känna andra Smart-medlemmar och starta privata grupper.

 

All forumhistorik kommer att flyttas över till Smart. Och alla medlemsprofiler kommer att följa med.

 

Du som är Support-medlem idag kommer att kunna logga in på Smart precis som vanligt.

 

När vi gör flytten kan det uppstå en del störningar, så jag ber er ha överseende med det. Vi kommer att informera om vad som händer, och när flytten är färdig.

 

Frågor? Kontakta mig!

 

/Pontus, PC för Alla

pontus@idg.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat så tycker jag detta forum är bättre, har varit testpilot på det nya och det är ännu segare samt för många onödiga tillägg..Synd att detta går i graven funderar att söka mig till ett annat forum om detta försvinner..:(

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Utveckla gärna! Vad är det du tycker är bättre i gamla plattformen?

 

Jag vill ju att Smart ska bli så bra som möjligt, och i stort sett alla funktioner vi har byggt in där är sådant som efterfrågats av er medlemmar. Era synpunkter är det som styr hur vi utvecklar tjänsterna.

 

Om du saknar något från gamla forumet vill vi naturligtvis göra vad vi kan för att förbättra det nya!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske man inte riktigt har vant sig ännu men det är rörigt för många forum på startsidan, tex köp o sälj och annat..Helst bloggar som inte helt passar i ett supportforum, nej lite svajigt är det..men men får väl dras med sånt onödigt. Helt renodlat borde det vara med endast support, som på Pcsupport..

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Ok, då förstår jag lite bättre. Tanken med Smart är ju att vi går från att vara ett renodlat supportforum, till att även ta upp saker som tips inför köpet och liknande. Det är sådant som vi har fått önskemål om, och som jag tror många kommer att uppskatta.

 

Och även om du tycker att det är onödiga funktioner, hoppas jag att du blir nöjd med de delar av Smart som tilltalar just dig. :)

 

Och hör gärna av dig med fler synpunkter! Smart är inget vi bara slänger upp och så är det bra med det - utan vi kommer att jobba kontinuerligt framöver med att anpassa, förbättra och fixa, så att så många som möjligt blir så nöjda som möjligt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...