Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Systemåterställning


BillyDeKid

Rekommendera Poster

 

Hej alla Pc-supportrar, jag vore tacksam med lite hjälp, systemåterställningen har slutat fungera på min dator. När jag valt ett datum där det finns en återställningspunkt och försökt gå tillbaks står det, ingen systemåterställning kunde göras. Jag köpte senare ett program Back on Track som är OK men det retar mig att inte XP-s funkar för där skapades punkterna automatiskt och flera stycken där man kunde gå tillbaks 14dagar i tiden. Back on Track måste man komma ihåg och göra det själv då och då och det är bara en, man har bara ett val. Så om det är någon som haft liknande problem vore jag tacksam för lite support. MVH Datanovisen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Fördelen med 'BackOnTrack' är ju att systemåterställningen i Windows stängs av. Jag har använt 'BackOnTrack' i snart 3 år nu och är helnöjd. Jag brukar skapa en ny återställningspunkt en gång i månaden, efter att alla uppdateringar körts och allt funkar som det ska. Systemåterställningen i Windows är ju känt för att inte funka när man behöver det.

 

Jag har den första utgåvan av 'BackOnTrack Home' och jag tror versionen är 2.7.10.

 

Nu är programmet sålt till 'Roxio' och kan ju vara sämre eller bättre, men från början var programmet svensktutvecklat och min version är också på svenska.

 

Det går ju att få igång systemåterställningen i Windows, om det blivit något fel, men då har man ju förlorat alla återställningspunkter och därför så tycker jag 'BackOnTrack' är bättre och fungerar även om Windows pajar.

 

[inlägget ändrat 2008-02-12 13:12:24 av ollemunter]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...