Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Grafikproblem i Gta San Andreas


ScaniaR500

Rekommendera Poster

Hej. Jag har ett litet problem med grafiken i GTA San Andreas. Problemet är att grafken hackar när jag spelar i det vanliga läget, alltså inte multiplayer. Men något som jag tycker är konstigt är att i multiplayerläget så rullar grafiken på hur fint somhelst. Och jag har de senaste drivrutinerna till grafikkortet. Grafikkortet är ett Nvidia GeForce 6200 med 128 mb, AGP 8X. Någon som vet vad detta beror på och hur jag kan åtgärda detta?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det mycket damm på grafik kortet i fläkten eller vad som kyler ditt grafik kort. testa med att ta bort damm från kortet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. jag har precis installerat spelet

 

2. har redan testat det och har inte märkt någon större skillnad

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kollade på den sidan du länkade till och den säger att jag kan köra det. enligt den så uppfyller datorn till och med rekomenderad systemspecifikationer

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ne nu vet jag inte mer man kan göra

 

du kan testa att om instalera gta

 

mitt sista tipps kan inte komma på mer fel som kan störa spelet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

tror inte att det hjälper eftersom jag precis hadde installerat spelet. finns det inte någon patch(stavning?) som kan fixa detta problemet? kan ju testa att diskdefragmentera hårddisken och kolla efter felaktiga sektorer på hårddisken som kanske kan störa spelet. eller vad tror du? kan det han någon effekt tro?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...