Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Är det inte olagligt att vara SÅ snygg?!


antokon

Rekommendera Poster

Jonas Andersson

Ärligt talat så är inte T68 det minsta läcker... Som en trogen 'Ericssonare' måste jag faktiskt medje att fulare telefon får man leta efter... Har själv en Ericsson R520m som blev ett väldigt bra köp, den har ju så att säga allt nödvändigt och även onödiga saker. T68 har iofs en färgskärm men är det någon som har sett hur plottrigt det blir med en färgkärm till en mobiltelton när et bara är 265 färger? Och för att inte tala om menyerna! Dem är så ologiska så det är ju skamligt! Nej fy fan för T68!

 

 

 

// Jonas 'XorXaX' Andersson

It's nice to bee important, but it's more important to be nice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

INTE? Tycker att det ser ut som idé-brist vid designen, så att de bara har hafsat ihop olika modeller. Håller med XorXaX att det inte är någon Ericsson...nåt slags hopkok...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat så är inte T68 det minsta läcker...

 

Jag tycker nog den lilla skärmen var ganska läcker jmfrt dagens skärmar, och storleken; den är ju i samma storlek som 8210 ! Dom andra jämförelserna i tråden med designen hos mycket större telefoner stämmer alltså inte alls... verkar vara ett klipp för den med utgående abonnemang ;)

 

 

/PaleRider

- Mandrake Linux 8.0 är ute nu, MS Windows är mer än ute...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe.. r520m är väl en av mobiltelefonvärldens absolut fulaste konstruktioner så... ;p

 

Att det inte ser ut som en Ericsson är väl det bästa med den :)

 

Håller med PaleR, liten och smäcker - med ett menysystem som ser ut som min miniräknare ;)

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

 

hey, min 520 tycker jag e snygg =) (dissa inte mon poolare, typ) ;)

 

 

 

Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop

-Vinton Cerf ang. IPN

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...