Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

...behöver HJÄLP med avinstallation...


Zimbraight

Rekommendera Poster

jag installerade ett äldre spel på min vista-maskin och för att göra det ännu mer kompatibelt så sökte jag info på nätet och fann en 'patch'...glad i hågen installerade jag denna MEN ingen synbar förbättring med spelet så jag avinstallerade spelet...Mitt problem är att patchen med tillhörande filer VÄGRAR avinstalleras!

INFO: vista home premium(förinstallerat!), theme hospital, instpat + DOS4GW,HOSPPAT

Redan Använda Åtgärder:

Slänga berörda filer/program i papperskorgen(även i felsäkert läge), har även använt windows avinstallationsfunktion och även återställning har prövats

Felmeddelande: 'Det går inte slutföra åtgärden eftersom filen är öppen i ett annat program. Stäng filen och försök igen.'

 

Vilket program då? Hur blir jag av med 'patchen'??

 

 

[inlägget ändrat 2008-01-20 10:00:44 av Zimbraight]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

 

Beroende på vad patchen hade för funktion, så kan du ju försöka att rensa datorn med CCleaner. Städa i hela datorn och registret. Ta hem Slim-versionen så riskerar du inte att installera någon Toolbar.

 

http://www.ccleaner.com/

 

Därefter kan du ominstallera spelet och försöka en normal avinstallation av spelet igen. Se till så att spelet aldrig startar efter ominstallationen och starta heller inte om datorn.

 

Lycka till

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

tack för din hjälp...Men en kompis hann tyvärr före och fixade bort de oönskade filerna med hjälp av ett annat program...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...