Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Oj! Vart tog sidpanelen vägen? :O


Martin W

Rekommendera Poster

Jag har haft min laptop och vista i ca: 2 veckor nu. Men för ca: 4 dagar sedan efter jag startat min dator dök inte min sidpanel upp som den alltid gjort innan.

 

En ruta kom däremot upp som sa att Sidpanelen inte verkade fungera som den skulle. Den sa inte vad jag skulle göra för att lösa problemet. Jag testade att starta om datorn i hopp om att den skulle funka men icke sa nicke, ingen sidpanel var där!

 

Så hur ska jag göra för att få tillbaka min kära sidpanel som jag tycker så mycket om?

 

Alla förslag mottages tacksamt!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Martin!

Jag prövade att i sök skriva in sid

och fick då upp sidopanelen högst upp. Sedan högerklickade jag och öppnade sökvägen och där dök den upp men hette den sidobar. Prova om du kan aktivera den därifrån.

 

Pröva att hög-klicka dår du hade sidopanelen.

[inlägget ändrat 2008-01-19 14:50:37 av usle3]

 

 

Nu har jag testat lite. Kanske du har dragit någon ikon från skrivbordet till ex. startlisten då försvinner sidopanelen. Men det går med en vä-klick på söksvaret

[inlägget ändrat 2008-01-19 15:33:39 av usle3]

[inlägget ändrat 2008-01-19 15:34:36 av usle3]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt det både före och efter att ni föreslog det.

 

Då kommer bara en ruta upp som säger att den inte kan öppnas. Tro mig, jag vet hur man startar sidpanelen. Men problemet är att den inte kan öppnas enligt min dator som säger ifrån : /

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...