Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

internet explorer


Rjson

Rekommendera Poster

HEJ! Hur startar man om Internet explorer? Använder den inte så mycket utan istället firefox, men måste ändå göra detta tror jag. Hälsn Rjson!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med starta om så menar man normalt stänga av och sätta på igen. Menar du installera om? I så fall vilken version av Internet Explorer gäller det? Vad är det för problem med den?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack en vän här fixade det. Inte så märkvärdigt som jag antog? Däremot att min Firefox hänger sig och inte går att starta upp fattar jag inte. Efter att senaste windows uppdat gjordes och jag startade om datorn så händer inget när jag försöker gå ut med F. Har försökt att avsluta process via enh. hant. men det har inte hjälpt. Detta har hänt tidigare ett ant ggr, men f brukar komma igång efter någon dag igen. Jobbigt! Rj

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju pröva med att avinstallera och installera Firefox på nytt.

 

Man kan också avinstallera Windows-uppdateringar, även om det inte är så bra i längden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok! Thanks for info! Angående Instant access spion program som en vän har i sin dator här är några av de filer bitdefender.com hittade vid scanning och ej kunde deleta

C:Program\Mailskinner\Mailskinner.exe

C:Program\Mailskinner\OE Skinner.dll

Status: Infected with: Trojan Mailskinner A

Trojan Mailskinner DLL

Deepscan: Generic. Dialer. 1F4D65A7

Hälsn Rjson!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Jag har försökt avinst via kontrollhanteraren\program\avinstallera men när man klickar fram 'instant access' så öppnar sig en ikon från dito där man inte kan avinstallera, utan bara köra funktioner från dess egna alternativ. Kanske skulle testa att göra samma sak i felsäkert läge? Ps! 'Vännen' är anti dator &amp anti teckno intresserad! vilket gör att allt tar sån j____la tid.... Hälsn Rjson!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...