Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mapp går inte att ta bort 080104


WALT DISNEYY

Rekommendera Poster

WALT DISNEYY

Mapp går inte att ta bort 080104

 

Jag hittade en mapp med en massa konstiga bokstäver till namn som inte går att ta bort 080104. Jag får hela tiden felmeddelandet ”Det går inte att ta bort ”mappnamnet står här”. Mappen är inte tom”. Och försöker jag radera det med Eraser så försvinner mappen men en ny dyker upp med ett annat namn. När jag klickar på mappen så dyker detta meddelande upp: ”Disketten i enhet E: är inte formatterad. Vill du formattera den nu?”Någon som vet vad det kan vara och vad jag kan göra?? Tackar för svar ha det bra till dess.

.

 

[inlägget ändrat 2008-01-04 17:29:26 av WALT DISNEYY]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

080104

 

Är ju idag den 4 januari 2008 har du gjort något särskilt med nån diskett idag?

 

Har du diskett läsare?

 

Ändrar sig siffrona efter vilket datum det är?

 

Var ligger mappen nångonstans?

 

Har du provat att ta bort den i felsäkertläge?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WALT DISNEYY

 

Jag har inte gjort nåt alls faktiskt, mappen kan ha varit där hur länge som helst egentligen, jag upptäckte den idag bara. Mappen ligger i en mapp som finns på E: eller jag har provat att slänga det genaom att lägga den i en annan mapp men det går ju inte att ta bort den ändå???? Mappen har ett namn typ SOR60BOZ2HBNCG men detta ändrar sig varje gång jag erasar det jag märker i utforskaren att det dyker upp ett plus som att set fanns nån mapp i den fast under en sekund sen ser man inte plusset, just när jag erasar och namnbyte sker på mappen?? Jag har inte testat i felsäkert läge men får nog göra det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Förut så sa du att 'disketten i enhet E:'

 

Och mappen ligger i E: har du en diskett i datorn?

 

Är E: helt säkert en hårddisk. Hur många hårddiskar har du?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...