Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Internet!

ewrell

Recommended Posts

Varför stannar internet efter en stund på nätet? Kommer upp en skylt om att programmet inte svarar osv? När jag använder Mozzila Firefox händer inte det? Är det datorn min som bara är ca 1 mån gammal! Har pratat med dom där jag köpte den!! Dom har inge förklaring!! Hoppas att ni kan förklara detta för mig?

Mvh Frank Fkodin!

Menar du att Internet Explorer slutar att fungera efter ett tag men inte Firefox?

Hur är datorn ansluten till internet?

Explorer lägger av helt efter en stund! Har gjort så hela tiden från dag 1 Hämtade firefox o det händer aldrig när jag kör den!! Är uppkopplad vi comhem bredband! I ex så kan jag få starta om ca 5-8 ggr för att t ex komma dit jag ska!

Kära Cecilia! Har senast imorse gjort alla uppdateringar o alldeles nyss! Funkar inte ändå!!! I E bara stannar! Irriterande! Ska jag gå till säljaren för att få problemet fixat?? Men som jag sagt tidigare, dom vet inte vad det är för problem! Dom bara säljer sina produkter!

Hur ska jag förklara? Allt bara stannar! Verkar som att den tuggar och inte kommer någonstans! Väntar jag ett tag så kommer en skylt upp som säger! Programmet svarar inte Gör en felsökning och starta om programmet! Stäng Programmet! Trycker jag t ex på stopp när den står o tuggar så händer inget! Om jag går ned med åilen till nedre menyraden o klickar några ggr där så kan jag själv stänga ned o börja om! Jag har hämtat alla drivrutiner som går o snart gjort allt! Är ska vi säga lite missnöjd med vista o ie!! XP var mycket bättre enligt mitt tycke!! Hoppas att detta hjälpte dig lite

Det är ju inte normalt i alla fall att IE uppför sig så i Vista och problem med IE kan man få även i XP.

Har du installerat fixen som hör ihop med problemet 'You intermittently lose access to network resources if more than one Network Device Interface Specification (NDIS) filter driver is installed on a computer that is running Windows Vista '?

Repair Internet Explorer: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/en-US/Help/8038f9ac-9bf9-4809-8d75-fc42818d8af71033.mspx

Metod 4-7: http://support.microsoft.com/kb/926431

Har nu gjort allt som går!! Fick det att funka ett tag!! Men när jag skulle hit o meddela att det funka så blev det samma visa igen! Ger nu upp! Kör med Firefox istället! Den funkar iaf!! Men tack för den hjälp jag fått!

Mvh Frank!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...