Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Problem att installera masslagringsenheter

rocky77

Recommended Posts

Hej har sen en tid tillbaka problem att installera Masslagrinsenheter på min stationära dator.

Har försökt med några mobiltelefoner av skiftande fabrikat (Nokia,sonyericsson,LG). När jag ansluter i vanligt 'datatjänstläge' är det inga problem att synca osv. Men när jag ansluter dom i masslagringsläge kommer det bara upp att jag ska stoppa i skivan som medföljde för att installera drivrutinerna, har då stoppat i skivan men han lyckas ändå ändå inte installera drivrutiner.

Har även försökt stoppa i den minneskortläsare som medföljde min Sonyericsson w910, men samma fel uppstår då med att han inte hittar drivrutiner.

Ska väl tillägga att jag kör vista home premium på min dator. Har försökt på andra datorer (både med xp och vista) och där funkar samtliga telefoner och minneskortläsare felfritt...

Vad kan vara fel?

Tacksam för svar

Hmm, jag har haft samma problem och jag läste nånstans att man ska gå in på kontrollpanelen och manuellt hitta maskinvaran på: lägg till maskinvara. Anslut mobilen igen och pröva att göra detta:)

Lyckades fixa det nu, kopplade in mitt psp, och det misslyckades ju såklart, men vid felsökningen som datorn gjorde det sa den att det fanns nån fix, installerade den och ofter det funkade det, även med dom andra prylarna... Man upphör aldrig att förvånas över vistas egenheter...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...