Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kopiera adresser


Mats E.

Rekommendera Poster

När jag är ute och surfar och hittar en intressant film eller bild och vill sända den adressen vidare till en vän så gör jag på följande vis: Markerar sdressfältet högst upp i bild, högerklickar , kopierar, går till Outlock express, skapar meddelande, skriver meddelandet samt klistrar in den bifogade adressen.

Men nu till min fråga: Hur gör jag för att på samma meddelande klistra in fler adress-länkar än bara en? Typ jag har varit ute på nätet och hittat tre adresser som jag vill kopiera samt sända i samma meddelande. Tacksam för svar

 

[inlägget ändrat 2007-12-25 12:16:38 av Matsas]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte hur du menar, klistra in tre adresser efter varandra. Jag kan väl bara kopiera en åt gången och därefter klistra in, sen gå ut på nätet och hämta nästa för att kopiera, men då kommer problemet, hur ska jag få in den adressen på samma mail som jag har börjar på och klistrat in en adress?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag förstår inte problemet. Kan du inte bara fortsätta att skriva och klistra in i ditt mejl när du har hämtat nästa webbadress?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars kan du ju alltid insatllera gratisprogrammet Clipboards (finns här på PC För Alla, under 'Programbanken'), som ger dig upp till 9 'klippbord'...

(Du växlar enkelt mellan dem med tangentbordet) Ta ett 'klippbord', kopiera, ta nästa 'klippbord', kopiera...osv. osv. När du kopierat alla länkar till respektive 'klippbord', öppnar du 'Nytt meddelande', väljer vilket 'klippbord' du vill ha, och klistar in. Klart!

//Bert-Man

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...