Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Uppackning och installation i rar


Speljak

Rekommendera Poster

Om jag laddar ner tex ett spel och det är i rar och där är något som heter crack. Hur 17 bär jag mig åt för att packa upp och installera spelet? Jätte dum på sådant här. Kattis

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IDG gillar inte diskussioner om olagliga spel och hur man använder sådana. Jag antar att det är något sådant det gäller eftersom du skriver om cracks.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej Speljak

 

Håller med Cecilia !!

 

Men det UNDERLÄTTAR om du har Win Zip Eller Winrar installerat för att kunna packa upp sådana filer!

 

Om du inte redan har detta så sök exvis på Google efter dessa program!

 

Sen får du prova dig fram eller fråga i ett annat Forum! Detta kan du också söka efter på Google eller någonannan sökmotor!

 

**GOD JUL**

Teori och praktik förenas när ingenting fungerar och ingen vet varför

AMD AM25600 3,02Ghz,DDR2 2x1Gb+2x512Mb i Dual 800Mhz,s-ata2 400+160Gb+120Gb 2,5,Nvid PCIE 7600GT

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

 

Speljak!

Du får låta bli att nämna ordet 'CRACK' så blir du visad mer respekt.

 

Du skulle bara frågat, 'hur gör jag för att packa upp RAR-filer' i stället. Nu är skadan sked, men till nästa gång har du lärt dig.

 

'WinZip' behövs inte längre, dessa klarar XP själv, däremot 'WinRar' kan behövas ibland och du kan säkert hitta den med rätt metod på nätet.

 

På nätet, där nästan allt är gratis.

 

God Jul och lycka till

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Du bör dessutom vara uppmärksam på vad som finns, eller kan finnas, i dessa mappar &amp filer.

Hoppas du har ett bra och uppdaterat antivirusprogram.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...