Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Wow fel.

scaN.

Recommended Posts

Hej ,

När jag loggar in på min gubbe på wow har jag runt 200 ms. Efter 5 min har jag runt 450 ms. Sen efter 5 min igen har jag typ 2000 ms och gubben slår inte , man hittar inga när man söker på 'social' och ibland blir bara jag blir disconnectad. Det verkar som att WoW tappar kontakten med mitt bredband efter typ 10 min . Måste verkligen ha hjälp ! För det funkar för mina kompisar. Vad ska jag göra för att få wow att funka igen ? Det har ju funkat förut.

Tack i förhand :D

Guest ollemunter

Prata med kompisarna. Jag antar att 'wow' är något slags spel av din beskrivning, som också är obegriplig.

Antar att du måste få hjälp av någon som är väl insatt i just det speciella spelet.

Det brukar vara så, att allt har funkat innan ett fel uppstod. Den bästa lösningen, är att du först pratar med kompisarna och sedan backar du ditt minne, till den punkten, som var innan felet uppstod och vad du gjorde då.

Men du kanske tillhör den årgången som har svårt med minnet.

Har du tur så finns lösningen där.

Själv är jag så gammal, att minnen är det enda jag har och dom är för mig värt guld.

Lycka till

• 6 months later...

Kolla ifall din Connection inte har blockerat Spelet, Och kolla på att du inte kör många programm som behöver Tillgänglighet till Internet medans du spelar wow, Det leder till att din MS går upp och Agerandet i spelet blir Delayed och vissa saker sluta funka.
Kanske en bra idé att kolla när du startar wow så minimerar du det och Trycker
Ctrl+Alt+Delete Och sedan Trycker på ProCesser.. Wow.exe är såklart World of Warcraft och den använder ganska mycket minnesandväniing, Om det är något som använder mer eller kanske mycket använding så avsluta den processen och vänta i spelet 5 minuter, så kanske din MS går ner, I annat fall så skulle jag följa Ollemunter eller kanske pröva att instalera om eller formatera datorn i värsta fall, Lycka Till !

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...