Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

8800GTX


maxman

Rekommendera Poster

hej, har haft min dator ett tag nu och mitt grtafikkort har krånglat väldigt länge nu. har fått pop upp meddelanden om att bildskärmsdrivrutinerna slutat svara i VISTA så jag installerade om datorn till XP. och nu har jag ett annat problem. skärmen fryser ibland och jag måste hålla in power knappen för att stänga av den. sen provade jag att installera om drivrutinerna men det funkade inte. jag provade att installera gamla drivrutiner mend et funkade inte heller. jag avinstallerade drivrutinerna och körde utan. men det blev väldigt dålig bild och jag ville kunna spela spel så jag installerade drivrutiner igen. nu fryste inte skärmen men idag körde jag mitt nya Call Of Duty 4 ca 1 timme sen körde jag 3DMARK 05 och fick 18200 poäng eller nått sånt. sen stängde jag av datorn. efter någon timme satte jag på datorn ingen och lyssnade på musik/ internet. sen skulle jag köra 3DMARK 05 igen och bilden frös men jag kunde få upp aktivitetshanteraren och stänga av programmet, jag prvade att köra call of duty 4 men samma sak hände där. jag prvade att installera om drivrutinerna men det funkade inte.

 

nu har jag haft problem med grafikkortet VÄLDIGT länge, kan någon hjälpa mig?

är det grafikkortet trasigt eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...