Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

köpa nytt grafikkort


twonkey

Rekommendera Poster

hejsan jag vill köpa ett nytt grafikkort men vet inte vad jag vill ha. så jag undrar om ni kan hjälpa mig det ska ungerfär kosta 1500kr och kunna hänga med i senaste spelen (om det finns något sådant)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är inte så att jag inte hittar grafikkort för det har jag hittat hur många som helst men jag vet inte vilket som är bra vill kunna spela dom senaste spelen med ett så bra grafikkort möjligt under 2000kr så om ni vet vad som behövs för det kan ni väl skriva

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Toms hardware testar just grafikkort med avseende på hur bra de är att spela med, så deras rekommendationer ger just bästa möjliga kort för spel i olika prisklasser.

Du kan också titta på deras interaktiva jämförelse av grafikkort.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Är det ett PCI express kort du ska ha eller ett AGP.

 

Om vi vet det blir det lättare att förelå ett grafikkort eftersom det skiljer rätt mycket i pris mellen dom.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är dom som har köpt kortet som skriver recensionerna. Komplett lägger ochså ut recensioner där någon har skrvit att produkten är dålig så dom gör det inte för att sälja utan för att vi ska kunna göra ett bra köp.

 

Sen att dom lägger utt att produkten är bäst i test är ju såklart för att den ska sölja bättre men då vet ju vi att produkten är bra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...