Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
GamingHome

Mp3-spelare som pensionerar minnet

Rekommendera Poster

GamingHome

Min Mp3-spelare slutade funka idag mellan 14:15-14:30 i sal 300 eller i sal 217 på Åkrahäll

När jag kopplar in den till en dator så visas den som flyttbart lagringsmedia, men så fort jag försöker att öppna/formatera/'What Ever' så säger datorn att ett IO fel har uppstått, ingen felkod eller något annat till hjälp får jag, den fungerar fortfarande någelunga, här är en lista på det som funkar och det som inte funkar :

FM-Radio = JA!

Mp3-Player = NEJ!, NO FILES visas i fönstret

Voice/Line-in Recorder = NEJ! Finns inget utrymme så inspelningen kan inte lagras

Inställningar = NJA!!! Det går att ändra föregående inställiningar, men de kan inte lagras

USB = NJA!!! Den visas i den här datorn, men kan inte användas och vid försöken låste sig datorerna jag använde

Vid start så finns ingen bild attt ladda så då blinkar den med texten iAUDIO

Vad kan jag göra nu ?

Jag vill ju heslt rädda mina filer och få en ersättningspryl i samma klasss (2700 KR i nyutförande, idag värd minst 400 KR)

Kanske bör tala om att min Iaudio 4 borde ha fungerat i ett par år till, eftersom det inte finns några grejer som slits ut + att felen kommer normalt sett inte på detta vis, d.v.s. en sak går inte sönder helt direkt, utan det har 'små fel' innan något större slutar att fungera

Det är dessutom en väldigt bra högkvalit'ets spelare i prisgruppen för privatpersoner

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...