Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återställa kastade E-brev


Tall

Rekommendera Poster

Jag har Outlook Express som E-postprogram.

Jag råkade kasta flera mappar, som innehöll olika E-post-brev. Jag tog bort dem av misstag. De togs inte bort från 'Borttaget' utan direkt genom att jag tog bort mappen.

Kan jag återställa eller få tillbaka dessa E-brev?

Hur gör jag då?

Mycket tacksam för hjälp!

Vänligen

 

Tall

 

[inlägget ändrat 2007-11-01 19:29:04 av Tall]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om du kommer ihåg vad mappen hete så kan du gå in i papperskorgen. När du har öppnat papperskorgen tryck på 'deleted' övanför där det står villket datum filerna är borttagna. Då läggs alla filer i datum ordning. När du har hittat mappen tryck 'recover' så läggs mappen tillbaka där den låg från början.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack 'esd' för ditt svar!

Jag bör kanske förenkla frågan så här:

Vad gör jag för att 'få tag i' de E-brev, som jag 'kastat' (= tagit bort) från mappen 'Borttaget' i Outlook Express?

När man tar bort E-brev från 'Borttaget', så hamnar breven tyvärr inte i 'Papperskorgen' utan försvinner på annat sätt.

Tall

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Tar du bort e-reven från mappen 'borttaget' så har du nog tyvärr tagit bort dem för gott.

Då har du ju förmodligen redan tagit bort dem från inkorgen en gång, så att de hamnat i mappen 'borttaget'.

 

Det är kanske inte helt kört ändå, eftersom nedladdad epost sparas i särskilda format i någon undermapp i användarmappen i 'documents and settings' på din dator. Men med det får nog någon mer kunnig hjälpa dig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack 'Daniel_82'!

Jag tror som du, att det finns kvar någon 'E-brev-rest' i någon undermapp - kanske till 'Documents and Settings'. Men jag vet inte, hur man får tag på den?

Kanske någon kan hjälpa till?

MYCKET TACKSAM FÖR HJÄLP !

Tall

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...