Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

F-Secure Förstör Min Dator!!!


<LAZZE>

Rekommendera Poster

Nu är det så att i nummer 8 av PC för alla fick jag med en gratis version av F-SECURE som jag installera. Men jag har Vista och F-secure klaga på att det inte gick att inatallera F-secure korrekt men jag brydde mig inte om de för program har förut ändå funkat så ja installera det, så nu är mitt problem hur jag skall få bort det eftersom det inte går att avinstallera. Inte nog med det utan varje gång man försöker kopiera filer eller bara högerklickar på dom händer det att en ruta kommer upp och det står:'Error loading resources: file not found' som klagar på att filen inte kan hittas. Det här händer 7 gånger, lika många gånger som jag har försökt avinstallera F-secure. Måste jag nu formatera om hårdskivan eller använda force delete eller kan jag göra något annat?

Tack på förhand

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Lita inte på tidningarnas gamla program eller provversioner. Hämta i stället på programmets hemsida det du vill pröva. Har du tur så har F-SECURE någon form av avinstallationshjälp på sin hemsida. Det går också ibland att installera om programmet för att sedan direkt ta bort det om något blivit fel efter att man haft det ett tag, så inte ska du behöva formatera om din dator för detta lilla problem.

 

Det är dumt att chansa om systemet säger ifrån vid installationen, men nu är skadan redan sked och alltid har du lärt dig något av denna händelse.

 

PC-För Alla har haft program på sin hemsida som har varit katastrofala för dom som provat. Nu har dom ju tagit bort det värsta av dessa program och skriver också att man provar på egen risk, en text som inte fanns tidigare.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...