Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan man fixa den smarta tabbningsfunktionen från V


Martin W

Rekommendera Poster

Jag tycker inte om Windows Vista så särskilt mycket med tabke på hur mycket prestanda bara de snygga fönstereffekterna o.s.v drar på prestandan, det eviga tjatandet om godkänn/tillåtningsrutor som kommer upp till vartenda sak man ska göra osv... osv..

 

Det är en enda sak som jag gillar med Vista som jag skulle vilja ha men som jag inte är villig att byta till Vista bara för att skaffa just den funktionen.

 

Funktionen jag pratar om är där man kan scrolla mellan en massa fönster/program man har uppe.

Jag undrar liksom om det går att ladda ned och installera just den funktionen på sin XP-Dator?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Du menar den grafiska funktion som kallas flip 3d där du ser alla din öppna fönster och kan flippa mellan dom. Den funktionen finn sinte för xp. Men om du gillar utsendet på vista så kan du ladda ner vista transformation pack gratis. Tänk bara på om du installerar det att inte installera den systekrävande funktionen (det står på en av funktionerna att den är systemkrävande).

Sen står det mycket att det installeras på egen risk och att många har haft problem med den. Men jag har haft den installerad och en kompis och det har inte varit några problem.

 

http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Vista-Transformation-Pack.shtml

 

Om du inte skulle gilla det så går den att avinstallera via lägg till och ta bort program.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...