Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vart är serienumret till Quark Express 5


Giannis

Rekommendera Poster

Jag köpte PC för alla igår och till min stora lycka finner jag att detta kända DTP-program följde med - och det är en fullversion dessutom!

 

Det jag undrar nu är vart jag hittar serienumret. I tidningen står det att det ska finnas på baksidan men där hittar jag ingenting. Kan någon hjälpa mig?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om det inte finns på baksidan av tidningen eller plasten så får du mejla idg:s kundservice och fråga om ett nytt så får du ett.

På vissa tidningar så råkade serienummret inte komma med. Så var det på min jag mejlade och fick ett nytt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har beställt serienummer, men det lär dröja till efter helgen, kan någon maila det till mox@comhem.se.

 

Låt datorn göra jobbet

 

~~~

(´_`)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Varje serienummer är unikt och måste anges i en registreringsprocess, så det funkar tyvärr inte att flera använder samma nummer. Så tyvärr får du nog vänta tills på måndag. Vill du ha ditt nummer så snabbt som möjligt rekommenderar jag att du ringer kundtjänst direkt på måndag morgon (08-453 61 00).

 

Jag beklagar strulet. Det är en massa läsare som hör av sig till kundtjänst eller till oss på redaktionen - och vi är inte särskilt nöjda med tryckeriet just nu om man säger så...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...