Just nu i M3-nätverket
Jump to content

QUARK-XPRESS

DHQ

Recommended Posts

I den senaste tidningens Cd-skiva finns QUARK-XPRESS i fullversion. När man skall installera detta måste man ange ett serienummer som skulle st på baksidan av tidningen. Detta finns inte på min tidning möjligen på plasten som tidningen låg i men den har jag ej kvar eftersom jag ej viste att det var information på denna som jag skulle använda till detta program.

Om ni har en lösning på mitt problem maila mig

detta på adressen sven@dahlmanshq.se

MVH

Sven-Åke Dahlman

Tror inte jag att det är fullversion av QUARK-XPRESS .Behövs en stor plånbok för att köpa detta program.

Adobe Indesign är allternativet.

mvh max12

[inlägget ändrat 2007-09-22 19:20:32 av molle98]

Det är fullversionen av QUARK-XPRESS version 5 på cd-skivan. Jag hade också numret på plasten fast den skulle varit på baksidan av tidningen. Jag upptäckte det och "räddade" den från soptunnan. Den låg där! Kontakta Pc för alla på pfa@idg.se

[inlägget ändrat 2007-09-23 16:12:39 av Alexa]

Pontus Jeppsson

Hej!

Det var meningen att koden skulle stå längst bak på alla tidningar, men på grund av ett fel i vårt tryckeri har vissa tidningar skickats ut utan registreringskod, eller med koden tryckt på plasten som omsluter tidningen när den skickas.

Om du saknar kod kan du få en ny om du kontaktar vår kundtjänst på kundservice@idg.se eller 08-453 61 00.

/Pontus

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...