Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jäkla varningsbesked


Archipelago

Rekommendera Poster

Hej,

Har ett gammalt Norton Symantec 2004 skydd. Prenumerationen på virusuppdateringar har gått ut. Varningsbesked poppar upp hela tiden om att virusskyddet är inaktuellt - går ej att klicka bort då det röda krysset uppe till höger är grått. Trycker man på OK så dyker samma varning upp efter 10 sekunder, gång på gång. Det driver mig till vansinne. Nu går jag varje dag in på aktivitetshanteraren och avslutar en process som heter Sym... någonting. Hur kan jag slippa detta?

Tacksam för hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Ta bort programmet om du inte använder det. Får du problem så har dom tror jag hjälp på sin hemsida.

 

Man kan ju undra varför du har ett gammalt virusprogram kvar på datorn som du inte kan uppdatera eller tänker använda.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ett speciellt program på symantecs hemsida som tar bort Norton ordentligt, görs inte detta så kan det bli problem med nästa Virusskydd du väljer att fungera.Länk nedan..Läs tsteg för steg på websidan hur du gör..Lycka till;)

 

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2007080716270339?Open&docid=2005033108162039&nsf=tsgeninfo.nsf&view=docid

 

Uppdatera Mera :)

 

[inlägget ändrat 2007-09-02 06:09:07 av TalisMan]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej problemlösare!

 

Efter att du använt tips #2 ovan, hämta hem gratisprogrammet AVG Antivirus - helt perfekt med ständiga automatiska uppdateringar!

/ Oskarius38

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...