Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HJÄLP


crisum

Rekommendera Poster

Hej, jag är en medel användare av datorn, jag har lite erfarenhet, men jag använder AVG Free och Spyboth search and destroy. Men nu har något hänt med min dator och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har hela tiden nya virus och vissa går inte att ta bort hur mycket jag än försöker, men det är inte det som är problemet, utan fönster som poppar upp och säger att services.exe har stött på ett problem. Och frågar om jag ska skicka fel raport, vad jag än trycker på så kommer en "Nedräknare upp" som räknar ner från ett och sedan IBLAND startar om datorn, ibland kommer inte ens meddelandet upp innan utan bara nedräknaren, sedan hänger sig firefox och Explorer går inte ens att gå in på...Snälla hjälp mig någon.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tanka först hem SuperAntiSpyware

http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html

Installera & låt den hämta ev. uppdateringar.

Se även till att AVG är uppdaterat.

Koppla bort förbindelsen mot internet så slipper du riskera att nya virus mm kommer in medan du försöker sanera. (Vad har du för brandvägg egentligen?)

Kör skanning med AVG & Superanti...

Anslut sedan, eller kolla med annan dator, om ex. 927 eller någon annan som kan detta med virus/antivirus bättre än mej har svarat dig utförligare.

Jo, det var ju eg. inte "det" som var problemet men det kan ju mycket väl vara så att bekymren med services.exe hänger, åtminståne delvis, samman med virus & adware osv...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...