Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lite konstigt


esd

Rekommendera Poster

Har någon här på forumet hört talas om pc för allas lagerrensing på gamla tidningar man kan få en gammal tidning gratis det är bara jag har beställt en men när jag letar efter det erbjudandet på pc för allas hemsida går det inte att hitta jag hittade det först på techworld efter att jag hade klickat på en länk på pc för allas hemsida där dom listar nyheter för deras systersidor det var en nyhet om en hesida i korea den nyheten går inte sen att hitta på techworld lite längre ner till höger på den nyhten fanns länken sen fick jag ett mejl som bekräftade att dom tagit emot min beställning det var lite konstig utformat det mejlet.

 

Detta är en kvittens på att ditt ärende har kommit fram och att vi behandlar det inom 48 timmar. I undantagsfall vid extra hög belastning kan det ta något längre tid.

Obs! Svara inte på denna kvittens, ditt svar hamnar då hos en mailrobot som inte kan svara.

Du läser väl något av våra nyhetsbrev? Om inte är du välkommen att teckna gratis prenumeration på http://nyhetsbrev.idg.se/

-----------------------------------------------------------------

 

Hej!

 

Tack för ditt mail. Vi påbörjar ditt ärende så fort vi kan.

Bekräftelse kommer när ärendet är avklarat.

 

Vänliga hälsningar

 

IDG Kundservice

 

 

P.S.

 

Öppna ett "IDG Konto" idag!

 

Med "IDG Konto" blir det roligare och enklare att vara först med det senaste inom IT. Du kan prenumerera på våra tidningar, ändra adress, köpa tester och artiklar, kolla saldot, beställa tjänster och mycket mer.

"IDG Konto" hittar du på http://www.idg.se, välj "Kundservice"

i toppmenyn.

 

Gör som tusental andra redan gjort - Öppna ett ?IDG Konto? du med!

 

D.S.

 

In response to:

 

Nu undrar jag om det hätr erbjudandet är riktigt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För cirka 2 år sedan hade Pc för alla en lagerrensning där man kunde beställa ett gratis nummer, har inte hört talas om någon nya rensning.

 

Kontakta supporten på IDG för att vara på den säkra sidan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nu fick jag ett exakt likadant mejl till det är lite konstigt jag har skickat ett mejl till idg kundservice vi får se vad dom har att säga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...