Just nu i M3-nätverket
Jump to content

USB-minne

usle3

Recommended Posts

Hej!

Jag är en gammal gubbe som kommer med en dum fråga. Jag har köpt ett usb-minne på 2GB.När jag kollar hur mycket jag lagt in så hittar jag ett program som heter ReadyBoost och är på 1.8GB. Vad jag kan fatta så hör det till minnet (CORSAIR)men måsste det vara instalerat så finns inte mycket kvar. Jag har försökt flytta det till en annan plats men det går ej och vill jag ta bort det så får jag frågan om jag vill tabort det för gott.

Nu frågan. Vad är det för fil och funkar minnet om jag tar bort det?

Har du någon version av windows vista?

Readyboost är en funktion i windows vista som ska göra så att datorn går snabbare och jag antar då att ditt minne har stöd för readyboost så om du inte ska använda readyboost så kan du ta bort det.

[inlägget ändrat 2007-07-24 19:08:32 av esd]

Hel Och Ren

Hej

Ja det fungerar ändå! Formatera minnet så ska du se att det blir lite mer utrymme!

Det man inte vet har man ingen aning om.

Teori och praktik förenas när ingenting fungerar och ingen vet varför

AMD AM2 5600 3,02Ghz,DDR2 2x1Gb+2x512Mb i Dual 800Mhz,s-ata2 400+160Gb+80Gb,Nvidia PCIE 7600GT

Hel Och Ren

Hej

Håller med delvis! Med ovanstånde skrivare,det beror somsagt på vad denne har som Op?

Den kan du läsa lite här ang detta:

http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=deskbar&q=ReadyBoost

Det man inte vet har man ingen aning om.

Teori och praktik förenas när ingenting fungerar och ingen vet varför

AMD AM2 5600 3,02Ghz,DDR2 2x1Gb+2x512Mb i Dual 800Mhz,s-ata2 400+160Gb+80Gb,Nvidia PCIE 7600GT

Just nu är det iallfall ingen bra ide att använda den till readyboost eftersom readyboost inte fungerar som det ska tills service pack 1 kommer använda den nu kommer att ge den omvända efekten men när service pack 1 har kommit kan det iallafall vara ide att testa readyboost.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...