Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Filhämtning


hassery

Rekommendera Poster

När jag försöker spara ett program (torrent) från Piratebay, som t.ex. är på 200 Mb får jag veta i "spara-rutan" att BitLord-filen endast är på 17 kB. Jag misslyckas alltså med nerladdningen. Varför??

/Hassery

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olagligt? Hur vet du vad för filer han skall tanka ner? Det finns en massa lagligt att tanka på torrentsidorna.

MVH datordanne

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet kvarstår. Försöker jag ladda ner torrentfilen så sparas bara ca 17 kB istället för 200 MB. Självfallet laddar jag bara ner lagligt material.

/Hassery

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har installerat programmet på rätt sätt och dubbelklickar på filen du har sparat ner från pirat bay så ska bittorrent programmet startas automatiskt och nerladdning av din 200MB fil påbörjas.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder själv utorrent och där kan man gå via Arkiv/lägg till torrent och leta upp filen på 17kb. Då skall du få det att funka. Lycka till.

MVH datordanne

 

[inlägget ändrat 2007-07-24 22:53:16 av Datordanne]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Istämmer, det finns både olagligt och laglit på The Pirate Bay och Torrenter kan man också söka efter på Googles, men Googles är det ju ingen som vågar sig på, fast många ville anmäla Googles, när det kom på tal, att det fanns barnporr via The Pirate Bay. Vad för skit kan man inte hitta via Googles, där finns ju allt. Det gäller bara att söka på rätt sätt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2007-07-26 15:06:26 av ollemunter]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack för tipsen! Med "Bit Torrent" fungerade nerladdningen. Men ....hur dekompressar jag fram filerna?

/Hassery

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
När jag försöker spara ett program (torrent) från Piratebay, som t.ex. är på 200 Mb får jag veta i "spara-rutan" att BitLord-filen endast är på 17 kB. Jag misslyckas alltså med nerladdningen. Varför?? /Hassery

om det står så här alternativen: 1.öppna 2.spara 3.avbryt.

välj öppna inte spara för jag använder bitlord när jag laddar ner stora filer.och det är på 17 kb men när du laddar ner så tar bit-lord filen på 17 kb emot filer från trackers.cool.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...