Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Vista Home / Outlook/Nero 7/Webbkamera


Mikey Larzon

Rekommendera Poster

Mikey Larzon

 

Nu är jag hemma i "Svedala" igen och behöver hjälp med Vista !!!!

 

Outlook 2002 vill inte spara mitt lösen ord , jag får hela tiden skriva in det för att se om någon mail kommit osv.?

 

Sedan kan jag inte ta bort Nero 7 , jag har försökt på alla vis men får upp att det kraschat , kraschtråds ID: / Tråd ID: ?

 

Internet Explorer " Popar upp med att det slutat fungera men det fungerar ändå ! vad är detta ?

 

Webb kameran Microsoft V 1000 fungerar i MSN , men när jag trycker på ikonen för Webb kameran så så svarar det att det inte fungerar , så jag kan inte ställa in den !. har provat att ladda ner drivrutiner ! ?

 

Fick för ett tag sedan Trojansk hästar som Microsofts karantän tog hand om , var lägger ssig dom och hur ser man vad det är?

 

Hur häver jag blockeringen i ATG`s " Uträknings mall "?

 

Som Ni kanske förstår så är jag ingen hejare på Datorer !!!!!!!!!

Mikey

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Det är en ganska komplex fråga som du ställer. Ärligt talat så förstår jag inte alla frågeställningar som du har. Jag vet att det kan vara svårt för Outlook att fungera om det inte är den senaste versionen (2007). När det gäller Nero så fungerar inte vissa versioner med vista. För att häva blockeringen hos ATG så måste du nog göra någon inställning i IE. Jag vet inte vad.

 

En stilla tanke är kanske att göra en ren ominstallation av vista.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...